We leveren het jaar rond pakketten met uitzondering van de twee weken kerstvakantie.
Met de kerstvakantie houdt de website momenteel nog geen rekening. De data van de Kerstperiode zie je nog verschijnen in de kalender van jouw account. Dit wordt in de komende tijd nog aangepast. Je hoeft hier zelf niks aan te veranderen. Wij volgen dat voor je op.
Als je wegens verlof of om andere redenen je pakket niet kan gaan ophalen zijn er twee opties:
- Of je geeft je pakket door: laat iemand anders je pakket ophalen. Geef die persoon alle info zodat alles op de depots vlot blijft lopen.
- Of je annuleert ten laatste vóór donderdag (het mag ook vroeger en zelfs ver op voorhand) je pakket voor de volgende week via je account op de website.
>Je pakket wordt dan niet gemaakt en niet geleverd.
>Je abonnement wordt automatisch verlengd met 1 een extra ophaalmoment.
Annuleren doe je als volgt:
>je logt in op jouw account op de website,
>in het menu (blauw en onderlijnd) kies je voor “Abonnementen”
>je kan de datum van jouw keuze schrappen en je zal zien dat er onderaan de lijst onmiddellijk een extra ophaalmoment wordt toegevoegd.
Vragen over de pakketten? Contacteer admin@tschaaphof.be